Fundació RACC: Econduccion

16/06/2009

Econduccion

Aquest mes de Juny la Fundació RACC ha engegat la campanya Econduccion, una iniciativa que té un triple objectiu:

1. Promoure una mobilitat més respectuosa amb el medi ambient.
2. Promoure l’ús del transport públic.
3. Promoure pràctiques eficients de conducció.

La campanya s’articula mitjançant diferents accions, per exemple missatges als autobusos o a les benzineres. Pel que fa l’entorn on-line, s’ha llançat el web: Econduccion.

Omatech ha estat l’empresa encarregada de fer-ne el disseny, la maquetació i la programació.

El disseny del web ha estat determinat pel llibre d’estils del RACC. A Omatech hem interpretat les pautes corporatives del RACC per tal d’incorporar els elements identificatius de la campanya: el color verd i l’abundant material gràfic produït per a l’ocasió.

L’administració del web s’ha resolt mitjançant el gestor de continguts propi d’Omatech que ens permet la màxima flexibilitat a l’hora de plantejar l’arquitectura i el manteniment dels contingutss del web . De fet, flexibilitat i modularitat eren part fonamental del corpus de requeriments de la Fundació RACC. El gestor de continguts permet als responsables del web tenir el control total de la composió de la home, el canvi d’imatges del carrussel central, la incorporació de noves seccions i subseccions, la gestió dels banners laterals, la introducció d’enquestes i en definitiva l’administració complerta del web sense dependre de cap perfil informàtic especialitzat.

Us convidem a què visiteu la pàgina, conegueu més sobre la campanya, descobriu consells per conduir de manera més ecològica, participeu a l’enquesta i avalueu quin és l’impacte medioambiental del vostre cotxe.

Llegir més noticies de: Accessibilitat, Omatech, PHP, XHTML, clients, css